گوش کن

شعر دلتنگی

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۲ ق.ظ

شعر دلتنگی

 شعر دلتنگی , شعر دلتنگی یار , شعر دلتنگی برای همسر , شعر دلتنگی سهراب

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مجموعه اس ام اس دلتنگی و دوری جدید انگلیسی عاشقانه واسه عشقت در دسته سرگرمی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم

یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ،

بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بود آیا که خرامان ز درم بازآیی؟

گره از کار فروبستهٔ ما بگشایی؟

نظری کن، که به جان آمدم از دلتنگی

گذری کن: که خیالی شدم از تنهایی

گفته بودی که: بیایم، چو به جان آیی تو

من به جان آمدم، اینک تو چرا می‌نایی؟

بس که سودای سر زلف تو پختم به خیال

عاقبت چون سر زلف تو شدم سودایی

همه عالم به تو می‌بینم و این نیست عجب

به که بینم؟ که تویی چشم مرا بینایی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چگونه دست دلم را بگیرم ودر کنار

دلتنگیهایم قدم بزنم

در این خیابان

که پر از چراغ و چشمک ماشین هاست

…نه آقایان:

مسیر من با شما یکی نیست

از سرعت خود نکاهید

من آداب دلبری را نمی دانم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چگونه با تو از چمدان سخن بگویم؟!

در را که باز کنم

دو فنجان کنار هم نشانده ای

و عطر چای

مرا میبرد

به دست های تو

به ساعت چهار

به آن فکر کوچک

که برخیزی و

دلتنگی ات را در قوری گل سرخ دم کنی

در را باز می کنم

عطرها مرده اند

بر میز کاغذی است که بر آن نوشته ای:

چگونه با تو از چمدان سخن بگویم؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلتنگی

یعنی فکر کردن به پرواز

به خنده‌های بی‌دلیلت در راه خانه

نگاه‌‌های “مال خودمی”ا‌ت در جمع

دلتنگی

یعنی کش رفتن آدامس جویده‌ ات

و غوطه‌ور شدن در طعم لب ‌هات

دلتنگی

یعنی چشم‌‌های تو امشب سرخ بود

و چشم‌‌های من خیس

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • اپامه عشقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی